Contact opnemen
Contact opnemen? Geen probleem! Dat doe je zo:
Klachten
Neem contact met ons op:
Bellen, chatten of mailen
Neem contact op met onze klantenservice, zodat je je klacht kunt melden.
Klachten over een ShopXL.nl artikel
Om jouw klacht zo snel mogelijk op te lossen, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice.
Je kunt ook schriftelijk een klacht indienen. Stuur een brief naar:
ShopXL.nl B.V.
t.a.v. Afdeling Klachten
5632CW Eindhoven
Nederland
Vermeld de volgende gegevens zodat we je snel en goed kunnen helpen:
✅ Casenummer (referentienummer van je contact met de klantenservice, 7 of 8 cijfers)
✅ Je naam
✅ Je adres en woonplaats
✅ Je bestelnummer (die vind je in je ‘mijn ShopXL.nl’)
Je krijgt een ontvangstbevestiging zodra we je brief ontvangen hebben. Daarna ontvang je binnen 7 dagen een inhoudelijke reactie van ons.
Klachten over een partner artikel
Heb je een klacht over een artikel dat je bij een van onze partners hebt gekocht, neem dan contact op met de partner. De contactgegevens van de partner staan bij je bestelling. Kom je er niet uit met onze partner, neem dan contact op met de ShopXL.nl klantenservice. Dan kunnen we kijken of wij kunnen bemiddelen.
Bedrijfsgegevens
ShopXL.nl
Weegschaalstraat 3
KvK-nummer: 94079943
Btw-identificatienummer NL005062233B03
IBAN rekeningnummer: NL82INGB0108886670
BIC: INGBNL2A
Contact opnemen
bel +310634614812
of mail info@shopxl24.nl
Gesprekken opslaan
Heb je een chatgesprek met onze klantenservice gehad, dan vind je het gesprek terug in 'mijn bol' onder chatgeschiedenis. Ieder gesprek blijft 29 dagen in 'mijn bol' staan en wordt daarna automatisch verwijderd om jouw privacy te beschermen. Na 29 dagen kun je het gesprek dus niet meer teruglezen.
Het is niet mogelijk om de gesprekken met Billie of onze klantenservice op te slaan, tenzij je dit zelf doet door bijvoorbeeld een foto of screenshot te maken. Een uitzondering zijn mails, deze kun je terugvinden in je eigen mailaccount.